יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

איך ניצלתי מניתוח בברכיים בשיטה פשוטה (שעולה 10-5 ש"ח לחודש)?


טוב, אחרי שקשקשתי לכם על כל מיני שיטות אלטרנטיביות שאתם בטח מכירים כבר, הגיע הזמן למשהו חדש שרוב הסיכויים שלא שמעתם עליו מעולם ;-)
מדובר בטכניקה שנקראת "אוייל פולינג" (כלומר למשוך באמצעות שמן).

לפני שאני אסביר איך לבצע את השיטה, נתחיל בעדות של מישהי שהשתמשה בשיטה וחוותה תוצאות מדהימות. אני לא מכיר אותה אישית - פשוט נתקלתי בהמלצה שלה באתר הזה כאשר ניסיתי למצוא הסברים על השיטה (לאחר שקיבלתי המלצה חמה מחבר).

"אני אישה בת 60.
אני כבר בתוך ומחוץ לתזונה ולריפוי אלטרנטיבי מעל 30 שנים.
אף פעם במהלך אותן 30 שנים לא מצאתי דבר כה מדהים וקל כמו "אוייל פולינג". 
התחלתי אוייל פולינג לפני כחודש.
התוצאות שכבר קיבלתי הן באמת מדהימות.
כשהתחלתי הייתי בתהליך של תזמון ניתוח הגב ה-5 שלי ב-10 שנים. פיתחתי "רגל שמוטה" רצינית ביותר. לא הייתה לי את היכולת ללכת על עקבים ב-18 החודשים האחרונים. לא היה לי רפלקס בקרסול ברגל השמאל שלי.
כבר 10 שנים אני סובלת מכאב כרוני, ואני במשטר של משככי כאבים, מרגיעי שרירים ונוגדי דיכאון.
אני גם מטפסת הרים פעילה ונלהבת מאוד עם מעל 30 שנות של טיפוס הרים (האלפים) וטיפוס צוקים!
אז הנה הנסים הקטנים שכבר שמתי לב אליהם תוך חודש של אוייל פולינג.
אני אספר על עצמי בלבד, כך שתוכלו להבין את המידה הדרמטית, הכמעט לא תיאמן של הנסים שאני חווה בארבעת השבועות האחרונים של אוייל פולינג.
יומים 1-3 - אני מצאתי את זה די מבחיל בהתחלה שהשמן נמצא בפה שלי. כיום אני טועמת מעט מהשמן לפני שאני מתחילה - כאשר שמן הקוקוס (השמן המועדף עלי) נמס לי בפה.
המשכתי לבצע את האוייל פולינג כי מרגע הראשון שעשיתי את זה שמתי לב למשהו. בהתחלה זו הייתה רק הקלה קטנה בחוסר הנוחות שבלסת התחתונה שהציקה לי.
ימים 3-7 - שמתי לב שהשיניים שלי היו כבר קצת לבנים יותר. הכיס סביב השן שלי נעשה קטן יותר. החניכיים שלי השתפרו קצת. המפרקים שלי הרגישו טוב יותר. יש לי כאבי ברכיים כרוניים ודלקת פרקים. יש לי קרעים ברצועות בשתי הברכיים. כבר שנתיים שאני אומרת לרופא הברך שלי שאני אעשה את הניתוח "לאחר הפגישה הבא". רק תן לי קורטיזון כדי שאוכל לצאת ולטפס ולנסוע על אופניים וללכת ברגל. ובכן אוייל פולינג נותן כרגע תוצאות טובות יותר מהקורטיזון.
ימים 7-14 - השיניים שלי ממשיכים להיעשות לבנים יותר. יש לי כתר חרסינה שניסו להתאים לצבע השיניים שלי. הוא יצא קצת בהיר יותר מהשיניים הקבועות שלי. עכשיו, לאחר שבועיים של "אוייל פולינג" השיניים האחרות שלי הן בהירות  כמו הכתר. החניכיים שלי הן הדוקות יותר.
מה שיותר מרשים הוא שהברכיים שלי ממשיכות להשתפר. במשך 3 השנים האחרונות לפחות יש לי צליעה הרבה אחרי שהתיישבתי אחרי פעילות גופנית. היה לי קשה ללכת במורד מדרגות אחרי שעה של אירובי מתון.
בערך ביום העשירי השתעלתי פעם אחת וגוש צהוב עבה יצא (מצטערת על התיאור הגרפי).
מעולם לא היו לי בעיות של ברונכיטיס ודלקת ריאות.
המשכתי להשתעל ולהוציא גושים כ-10 ימים.
אף פעם לא הרגשתי חולה.
במהלך עשרת הימים, הדברים שיצאו לי נעשו קלים יותר והשיעול הופיע בתדירות נמוכה יותר עם ​​זמן, ככל שהמשכתי עם האוייל פולינג.
מיום 14 ועד היום - עכשיו הנסים הם באמת מדהימים. כוח הרגל ובוהן שלי מתחיל לחזור.
ביום 26 חזרה לי היכולת ללכת על עקבים. למרות שהייתה לי בדיקת MRI שהראתה פגיעה עצבית ברורה ושינויים ניווניים יותר ויותר בעמוד השדרה שלי, הייתה לי לפני 4 ימים בדיקת EMG שהראתה שהעצבים שלי הם עכשיו בסדר גמור.
שינויים אלה מתועדים היטב.
הברכיים שלי הם עכשיו בסדר. אני קמה בקלות אחרי פעילות גופנית. נמנעתי מניתוח מספר 5.
עדיין יש לי כאבי גב שישאירו אותי על בשגרת טיפול תרופתי, אבל בפעם הראשונה מזה 6 חודשים אני יכולה להתחיל להפחית את התרופות. הכיס סביב השן שלי ממשיך להסגר ולפתח בהתאם לכמות של האוייל פולינג שאני מבצעת.
אני כבר לא משתעלת הרבה".

טוב, אז עכשיו אתם מבינים שלא אני ניצלתי מניתוח בירכיים :-)
(אגב, אני ביום ה-15. עדכונים בהמשך)

נשמע לכם מעניין?
להסביר לכם איך מבצעים את זה?
(מאד פשוט + עלויות אפסיות)

למישהו יש במקרה ניסיון עם אויל פולינג?
אשמח אם תשתפו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך.